tisdag 26 augusti 2008

hoj vilken dag! :)

i dag reser Lilla I till det Stora varma landet...tänka sig...hon som skulle flytta till svensk mellan stad och bli sambo och plastmorsa...
tror hon har gjort rätt! tänker bara på hennes resa...så spännande och läskigt! hoppas det inte tar allt för lång tid innan man hör av henne!


har försökt komma åt Kat oxå...men min facebook har blitt galen...jag kommer som inte åt MINA grejer..länkar som går till oviktigt skit som tre okända killar som röker braj det kan jag kolla på men läsa min inbox är störtomöjligt!

No har börjat skola i går och fick sin första hemläxa...mycket nöjd med sig själv.
suget på att utbilda mig till lärare blir bara större och större..men här uppe kommer jag inte fixa det. distans plugg är inget för mig!
nu ska jag röka och läsa min bok ("mig äger ingen") sen sak jag sova!

ja just ja LoK lämnar kiruna om en månad! Grattis gumma och lycka till ! du är värd allt gott!

Inga kommentarer: