fredag 19 februari 2010

få saker får mig att tända som den här ungen!

Idag har vi en sovaröverkompis här!
en person som har otroligt dåligt inflytande på mitt barn!
ett barn jag hellst hade "glömt" på en flotte i havet!
det första hon gör när hon kommer är att viska i Ns öra, varpå N kommer och frågar om de kan spela Wii.
det får de göra en stund
sen blir det filmdax (en film nik valt för att överaska dem)
då vankar hon mellan köket och vardagsrummet och kollar klockan.
när jag frågar om hon har en tid att passa (hon brukar sticka när det inte passar henne mer... säger att hon ska sova här så kommer hon på¨att i det här huset har vi regler och då drar hon och jag sitter här med en gråtabnde N)
hennes svar blir: Näääää...men jag tänkte så jag inte missar lets dance!
jag svarade bara lets dance???

nu snackar vi en jämngammal piga som min N vars störta intresse är att kolla Idol, lets dance och jag tror även hon kikat på PH då min N frågat vad det är utan att jag sagt nått hon säger att hon tror att det är bra!

jag fixade myspys och tände ljus blandade äppeljos och dipp tog fram chips nachos och gurkstavar...då plockade hon upp två chipspåsar och kröp upp i soffan... vad häller du i mitt glas frågar hon mig. äppeljos svarar jag. hmmmm säger hon...behöver jag säga att hon inte ens luktat på den...
fack jo kiddo!
bara för det blir det inget jävla hoppa runt i ring!
ska kolla xgames från 2003!
haha!

2 kommentarer:

lotta sa...

aaaahhhh vilken jvla unge!! fy vad jag hade haft svårt för att inte hata den tjejen!!! säg åt stackars nora att byta ut henne fort mot en riktig kompis!!

mye sa...

...hahah jag vet