tisdag 20 maj 2008

2 år och nackspärr???

vaknade i natt av att lilla Ni skrek av smärta...RIKTIG smärta


hon höll sig för nacke och skrek "mitt hjärta kommer ut"


jag blev så rädd... efter mycket pusslande hittade vi en ställning hon kunde ligga. efter ett par timmar somnade hon om.


nu när hon vakande var det lite bättre men det är långt ifrån bra...hon vill inte vara på golvet utan bara sitta i famnen och om hon reflexmässigt vänder huvudet snabbt åt vänster kommer gråten. det blir mycket masserade och mysande med en varmvattenflaska...


jag mår inte heller som en sessa direkt...har mensvärk!


urk...den värsta på månader!




urkan...




idag ska jag ringa "platsen för nya möjligheter" och se om man kan bli nått när man blir stor!


önska mig lycka till!

1 kommentar:

Kat sa...

oj oj later jobbigt!

men spanande hoppas du hittar nat du vill gora bara det inte ar att plocka apelsiner i spanien som forrut ;)