fredag 16 maj 2008

i en anna del av norrland!

uch..nu vet jag varför jag älskar kolektivtrafiken!
har bilat ner till luleå...motgångarna kom redan när jag insåg att vi inte kunde ta med vagnen till lilla Ni för då skulle inte bagarget få plats..jag kommer alltså under min inplanerade heldags shoping få BÄRA Ni!!! ahhhhh......
sen var det själva resa som var som en hopklipp av den gamla klassikern "vi hade iallafall tur med vädret"
gnälliga ungar felkörningar och utspillt kaffe på min nya vita stickade kofta!
ont i röven och rastlösa ben!
jag vill åka tåg hem!

jag lyckades ialla fall gnälla till mig mat på sporthänget i gällivare...
mmm...PEBBENS!!!!

när vi körde ut från Gällivare kännde jag nått bekant i magen och vips hörde L.O's röst "PRUTTPEBBENS" fan...

jaja..nu är vi här och det är fredag...
älskar att komma från jävla fucking kuk kiruna!
(åh vad jag är mogen!)

mot fattigdom
(läs H&M)

2 kommentarer:

Kat sa...

hahaha "fucking kuk kiruna" hahahaha omg love it!!

Anonym sa...

Haha vilken underbar början på helgen du verkar ha fått! Ungar i bil är nog ingen hit trots allt. Du får hoppa på tåget ensam på vägen tillbaka :P