onsdag 18 juni 2008

en svart dag för sverige!

FRA....
ja regeringen röstade sen i eftermiddags JA til fralagen.
vad innebär detta?
jo katastrof....
ska man inte kunna få säga vad man vill i sina personlga mail?
läser staten din snigelpost och dina vykort på posten?
jag blir så vansinnig... vad tror de att terrorister öppet skriver "kom ska vi bomba sverige!!"
troligtvis inte va?
men jag ska nog ge er nått att läsa era korkade skitstövlar!
upp till kamp för yttrande friheten!!!



och så EM då?

va?

vi är ute!

all cred till ryssland får jag väl lov att säga...
de spelade så snyggt ett lag kan göra och fullkommligt sopade mattan med oss, men oj va det gör ont!
4 år kvar till nästa gång och sverige tröjan får åka upp på hyllan igen!

kommer vi ens kunna kvala in till WM?

varför bytte vi inte tidigare?

jag är så jävla upprörd!

det svider i hela mig!

men jag säger

HEJA KORATSIEN!!!


Suck!

Inga kommentarer: