söndag 15 juni 2008

uch..mitt hjärta är utslitet!


känns som ett hål...rakt in i kroppen... det saknas något...
mina gul-blå målade naglar hånar mig...
"trodde du på SEGER"

ja vet du det gjorde jag! eller oavgjort ialla fall!
vi var värda det. vi kämpade så och vi slet som djur.
det skulle varit frispark. det är så solklart!
och vad höll spanien på med när dommaren blåste av första halvleken?
Masskonfrontation??
ja det är då vad jag kallar det.
innan EM sas det från UEFA s håll att sådant kunnde straffas med kort och diseplinära åtgärder i efterhand. det får vi fan hoppas på!till och med deras förbundskapten hade ju varit på dommaren i spelargången!
man blir upprörd!

heder till Zlatan. tack för att du motbevisar mig i min kritik!

Tack LoK, miss J och lilla H för en fin kväll med trevlig sällskap!

Inga kommentarer: