söndag 16 november 2008

jobb jobb jobb

oj vad rörigt det är nu!

jag har startat en kamp om restaurang annsvarig platsen mot miss T. och jag tänker vinna den!
har på eget bevåg lärt mig allt värt att veta om kassan och lagar och regler... just nu sitter jag och pluggar viner. jävla trist när man inte dricker skiten själv...

jag SKA ha hennes plats innan januari så är det bara!
inte för att jag vill ha den men för att jag vill ha bort henne!
jag vet att det är en sjuk inställning men så är det!

tänk att få jobba med LoK och Yxkillen!
det jag vi egentligen är ju att flytta till repa på storasyster och bli boknings chef!
det hade varit någe för mig!
ska kolla om jag kan få ta P's plats när han lessnar!

jag har byggt en säng! och ett skrivbord! OHHH VAD JAG KAN!!!

2 kommentarer:

lotta sa...

Klart du kan! Du är så duktigt! Du ska få bygga mitt hus om jag skaffar mig ett sådant någongång ;) Vem vet, kanske jag kommer och hjälper dig och yxmannen snart? (inte snart men sen)

Kat sa...

Ge dom vad dom fortjanar!!