torsdag 20 november 2008

jul jul mörka kusliga jul!

huch..nu är det snart jul!
jag har köpit julgransprydnader..... jag har ingen gran! var hittar man det? är det ok att åka ett stycke på norgevägen och knycka en gran eller är de förhäxade av nån tokig liten sametant så att alla barr kommer lossna och hamna i min säng?
ska man vattna en gran om man hittar en? de får väl inge vatten på vintern... det finns ju bara snö?
eller har granar en inbyggd värmeslinga som smälter snö så de kan sörpla i sig vatten?

jag vill inte ha en jäkla plastgran... ska jag skapa jul stämmning för första gången i mitt liv har jag förstått att man inte kan deckorera fikusar eller ha plastgran! huuu...mycket att tänka på!

verkar inte som att jag kan åka till london och Kat till våren! inte i mars ialla fall! för det första kommer inte Bossen att ta in tillräckligt med folk och för det andra har den ekonomiska krisen i världen gjort att typ var tredje flygtur till hit ätr inställd (eller ja ialla fall lagd på is tills man ser hur folk törs åka)

jag tror jag såg lilla Kajsa igår! hade varit kul om den tokan var tillbaka i stan!.
härlig tösabit att jobba med!

uch om exakt en v kommer våra första "paketgäster" och jag måste vara på Hotellet.... jag vill upp till lillasyster nu!!!

så det så!

3 kommentarer:

Kat sa...

ahh du... jag som tog semester tid da ni kommer! aja sant hander ju d gor inget nan annan dag.
Jag har inte fatt nummer pa ditt nya jobb tankte ju ringa dit

pussen
jag saknar dig toka!!

lotta sa...

Aww älskade vän. Vilket fint inlägg du skrivit. Nu känna allt bättre, mycket tack vare din tröst ;) Jag kommer hem snart och då ska vi hänga.

Ps. Plastgran is the shit!
Ps2. love you!
Ps3. Hälsa Nik och Nor att djuren mina mår bra!

Anonym sa...

Hahaha, du och dina fikusar ;) Har ett vagt minne om att du bara talar till dem på nätterna.. Hahaha

Kram Pernilla D