lördag 6 december 2008

julbord....

finns det nått äckligare än julmat?
jag bara undrar!

syltor och lådor och annan skit...det enda värt att äta är ju julskinkan...Pappas ..Mmmm den gubben kan göra skinka han!

jag var huslig förr v..jag bakade!!!!!
BULLAR!

den här v har jag kollat på första säsongen av rederiet, varit hemma med sjukt barn, ätit bullar och jobbat som ett freak!

yxmannen har hoppat av jobbet:( det gör ont i hjärtat men det är bra för hans skull!
jag önskar jag inte hade dragit in honom i allt skit!

den vise mannen kommer oxå att sluta...kanske han tar mig med sig?! vad han nu ska göra...om inte annat har jag en grej på gång i slutet på januari!



utan PMS men ändå den där klumpen!
är så sur idag!
men jag vill vara glad!

nu ska jag gå och måla med mina små grisar!

pussar på er!

Inga kommentarer: