lördag 13 december 2008

plötsligt händer det!


Allt du känt.

Allt du burit inom dig kommer en vacker dag till den punkten då du måste ta ett beslut.

I natt kom min vackra dag!


Jag ska ändra mitt liv. på mer än ett sätt!


Det kommer krävas mycket av mig det vet jag redan men det ska funka!


Man kan inte svälja hur mycket som hels som en Vän till mig brukar säga. (eller för att citera rätt:"Om du viste hur mycket jag sväljer, som aldrik kommer ut, men nu...")


Alkohol gör saker med människor man inte trodde var möjligt...eller som du vet är möjligt men är övertygad om att det inte kommer hända igen då man vet EXAKT vad man har att förlora och vad man har att vinna!


Idag har jag så tagit första steget.


Jag vill inte prata om det jag vill inte diskutera jag vill bara att det ska ske så snart som möjligt. för min egen skull!


Tror dock att jag måste hitta nytt jobb!


Den Vise har dock sagt att i maj kan det finnas en lösning för mig!

frågan är om man törs!


Jag älskar mina Barn! fattar bara inte varför de ska vara arga på varandra jämt!



1 kommentar:

Kat sa...

kolla din inbox pa fb min alskade