söndag 21 december 2008

den stora dagen!

ojojojojojoj!!! vad har jag gjort!?!

det kommer två gäster till oss på tisdag och jag har av nån outgrundlig anledning lovat att bake en bröllopstårta!!!!
jag kan ju för i helskotta inte baka!

det är ju inte så att jag lovat att koka pulvermos eller HÄMTA en tårta! utan jag ska BAKA den jäveln!

har suttit ni i 4 timmar framför datorn för att lära mig hur man gör...
ni ska få följa utväcklingen här...

de vill ha en vit tårta med chokladfyllning och HJORTRON!!!!
vad göra med hjortronen????

en choklad mousse ska jag nog kunna sno ihop men vad göra med hjortron?
jag HATAR ju hjorton...





nu till nått roligare!

LoK har flyttat hem!
hon kom ner på jobbet igår!
känns skönt att ha henne nära igen!
men på samma gång blir jag lite ledsen...hoppas hon inte ger upp och bosätter sig här för resten av sitt liv! hon behöver mer luft undervingarna! alla borde få en chans att lära känna en sån här härlig människa!
hoppas att allt går bra för dig toka!


snart är det jul och jag längtar enormt efter Kat och min pappa!
minns när vi firade jul vi 3!
mins du kat!
sen våldgästade vi ju henkes hus....hahahaha! och vilken fest sen!

att familjen betyder extra mycket under julen är något jag aldrig kännt...förän nu!
gör så ont i mig att veta att min lilla pappa är ensam!

UCH!

Inga kommentarer: