lördag 11 oktober 2008

idga är det dags på flera plan(er)

idag ska Sverige möta Portugal i WM-kvalet. ojoj spännande!
sitter här i min sverigetröja och känner hur fjärilarna flyger i magen!
Henke är skadad...och Zlatan (av alla) har blivt tillfällig kapten. visst det kanske är bra i skrämselsyfte att ha nån som har sån stjärnstatus, men vad faen!!!!

om ett par timmar ska ja på tjejfesten...
hehe spännande dag i går.
jag skulle börja jobba kl 15 men var tvungen att börja 8 på storasyster...kl 13 kom miamaria och hämtade mig och vi åkte till coop....efter det drog vi till systemet för att shopa...när vi plockat allt och skulle betala fick jag en bildflach i ögat och jag insåg att mitt kort OCH mitt leg låg på storasyster i en tröja på kontoret!!!!
vi fick lämna vagnen å bege oss tillbaka...när vi satt i bilen kom jag på att vi var tvugna att åka förbi hotellet för att hämta mer pengar...när vi kom dit kastasde jag mig ut som en värsta tarzan, då insåg jag att mina myvklar är borta...ännu en flach...nycklarna... i vagen på systemet... ni fattar galloppen!!

hehehe

1 kommentar:

lotta sa...

Haha jag ser dig framför mig när du har Sverigetröjan på dig i soffan. Skrikandes att tillägga ;) Jag vet tillochmed att det slutade 0-0. Stolt? :)