tisdag 7 oktober 2008

jahapp!

inte fan har jag nått vettigt att säga nu heller!
jag vill sova!
p-festen blir av och jag har fått en SAMSUNG brännar av G!!!
jag älskar han! (jo jag vet det heter honom men det skiter jag i.hittar inget sudd och det blir så
fult om jag strycker över det jag skriver fel!

jag är lite orolig inför vintern och alla gäster som ska komma..läskigt när man ser hur många de är... huuuuu LOK kom och hjälp!


min älskade kat ringde igår... hon får mig så glad!
hon ska kanske skriva en bok om sitt dramatiska arbetsliv! en gossip girl men på riktigt! jag kan knappa vänta!:)

nu ska jag låtsas jobba lite!

hoppla hejsan!

3 kommentarer:

Kat sa...

hahaha!! ja du jag tror jag ska nog skriva blog om det sa har du nat att lasa det kan bli din "Days of our lives" fast pa riktigt hahaha sen nar du traffar dom kan du fraga om deras autograf shit kan d bli battre xxxxx

Anonym sa...

haha..ne bättre blir det fan inte!

lotta sa...

Självklart kommer jag och hjälper dig vännen! ;)