tisdag 14 oktober 2008

ut ur dimman!


hehe vilken jävla fest!


jag är så nöjd! har inte haft så kul på månader!

har hittat en mini Kat i Muay (cleaninglady)

det dracks bål och drinkar till tusen och hej vad vi dansade..jag har till och med träningsvärk i dubbelhakan!


helt otroligt...


dessvärre hoppade Miamarias otäcka bassiller på mig i badtunnan!

är vidrigt förkyld nu!


kan ha något att göra med min promenad hem som tog en timme från empes... suck.. full, ont i fötterna och bristande konsentration och ett bitmärke i fingret..(jag själv som bet då jag hade lite svårt att avgöra avståndet till burgaren...(höhlhö...jag var vad man i dalarna hade kalla för Smedjebacksfull)


på tal om det mötte jag Klådner på krogen...trevlig tösabit men jag tror hon var mer överförfriskad än jag..:)


i morgon ska jag på utbildning! kul...älskar att bli bättre än andra på vissa saker.

Erkki frågade om jag vill bli arrangemangs-ansvarig...kul men läskigt! jag gillar inte det ordet...om han hade kunnat säga "ha hand om bokningar av aktiviteter" i stället...:)



LoK..ja jag är stolt över dig...själv fick jag inte se nån fotboll...(har nu missat ALLA WM kval matcher) då kanla 8 var borta från kanal utbudet och ersatt med discovery och cnn... VEM FAN VILL SE SÅNT???


nå väl..jag tänker på min kat och pappsen och LoK... på dig med Idoka!


hoj!

fint festmärke va???


jag hade ialla fal kul:)

2 kommentarer:

Kat sa...

shit gumman vilken fettting marke du fick haha det maste ha varit en apkul fest

lotta sa...

Haha tok tjej vad har du GJORT egentligen? visste inte att ferrum blivit lokala s&m klubben. hehe. DU är duktig som orkar jobba så mycket och ändå ha ork över till allt annat. Stor kram, tänker på dig och saknar dig.