söndag 5 oktober 2008

oj förlåt!

ok vad har hänt denna V?

vi har fått ett nytt schema på jobbet...jag har sakta men säkert börja göra mig oumbärlig på "lillasyster". har till och med fått timmar där uppe!:) känns gött som tusan.

ska ringa J från Fucket i morgon och reda ut ett och annat!

barnen har blivit sjuka:(

jag har kollat film...
hm låt mig se...

Indiana Jones 2/5 vet inte men inte min grej!

Babylon AD 1/5 suck...förstog det redan innan men ville ju se vackra vinter kiruna så som andra upplever det. så 3 minuter av filmen var jag ute efter!:)

Deception 3/4 se den! skum men bra!

Iscariot 2/5 nja... inte vet jag...tror jag somnade lite:P

Meet Dave 3/5... en riktigt fånig komedi när den är som bäst! börjar bra men blir lite trög på sluttampen... helt klar en film för dig som är övertrött eller bakis...

Vantage Point 4,5/5...så här gör man film...det är en bra story och brättas så bra att inte ens jag kunde somna! tjoho!!

Varg 1/5 suck..varför Stormare? äch inte vet jag filmen var väl OK men jag gillar den bara inte!

har tänkt på kat och undrar hur hon mår. hoppas llt är bra i munnen!
och så klart på LoK.

det har snöat till och från hela veckan! nu spöregnar det :S
urk!

på lördag har vi fest på jobbet!

om det nu blir någe...verkar som om vissa försöker sätta pinnar i däcken på oss!
vad ska jag ha på mig?

öppnen för förslag!! (läs:HJÄLP)

2 kommentarer:

lotta sa...

Filmfantasten Mye. Haha. Vem sätter pinnar i vasken för er? Kan inte du ha din madonna klänning - du vet den där vita? Du är så fin i den :) Ps. Jag mår bättre än på länge!

mye sa...

jag har plockat bort pinnarna med min charm och min hårda röst idag så allt är löst....

madonna...hmmm..men jag är blek och tjock!
för mycket film säger kanse nån då men så är det INTE!