torsdag 24 januari 2008

Elsa!


I kväll har jag varit en riktig Elsa Beskow- mamma!
jag och No har varit ute och åkt kälke... (JAG på en KÄLKE???)
vi drack varm choklad och åt ny bakta bullar (som jag bakade i eftermiddags medans jag var social med svärmor, såg till att NI inte målade mer på väggen , bråkade med G, vattnade blommorna och kollade så No inte kliade sina koppor!
Jag vet jag är super mamman! :) )

vi hade till och med roligt!

så har jag spelat tv-spel i TRE timmar! vad ska man göra när det bara är skit på tvn och man inte känner för at se på film?

imorgon har I am legend biopremiär.
Funderar på att gå och se den trots att jag sett den innan...men något lär man ju göra...

jag ska gå och lägga mig nu och knåpa hop en plan så jag kan få LoK att haka på och simma på onsdag...eller rättare sagt ett sätt att övertala henne att det skulle vara bra för henne så hon tror det så hon kan tvinga mig...annars vet jag hur det slutar...
det är väl fan att amn ska behöva en AK47:a i röven för att man ens ska överväga att anstränga sig!

Inga kommentarer: