tisdag 29 januari 2008

osynlig

Varför är det så att vissa människor får en att känna sig som luft?
Som om man inte fanns alls?
De man gillar mest är oxå de som gör en mest illa...
På mellanstadiet var jag gammal nog att fatta det och byggde en mur. det funkade jätte bra. jag hade sten koll på vem som jag släppte in och passade det inte åkte den över muren och hamnade på utsidan igen snabbare än vinden och ingen skada var skedd...men de senaste ären läcker muren som ett såll och finner mig ledsen och sårad gång på gång!

jag vill åka bort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dont go away!!!
Elller ska vi båda åka iväg? Idag? Kanske?

mye sa...

häng på till gällivare på måndag vet jag! du har ändå för mycket abstinens för att klara jobbet!

Anonym sa...

haha, Vilken fin tanke av Lotta. :-) man har sina dåliga dagar men lite muffins med dumle kanske piggar upp!? :-O