tisdag 29 april 2008

Butiqen

såg att jag hade ett missat samtal i går på mobilen...det var en viss Butiq som hade ringt...med fjärilar i magen ringde jag upp nu på morgonen och döm om min förvåning om det inte var så att vill att JAG ska komma och jobba hos dem!
jag blev så jävla glad med så klart visade det sig att det var frågan om ett sommarvikariat med MÖJLIGHET till förlängning och bara 20 timmar i v!
jag har inte råd att byta ner mig till det just nu och måste någ ringa henne och be om ursäkt och tala om som det är!
om det bara varit en fasttjänst så hade jag sagt upp mig med omedelbar verkan från hotellet!
jag har ju varit på Butiqen tidigare och älskade det jobbet! (inte här istan dock)

trist!

nu ska jag hämta min älsklingar!

1 kommentar:

Hemma hos Moa sa...

Hej mysan! Jag har en ny blogg nu, mer personlig och mkt roligare. :-D Kolla in om du vill. Vi ses säkert fler gånger i sommar!