måndag 28 april 2008

p-fest och flytta hemifrån

oj vilken helg!
har sån träningsvärk efter skoter åkandet...JA ni såg rätt!
JAG har ÅKT SKOTER!
i naturen! i snön (även om jag var ner en sväng i en bäck oxå)
p-fest med alldeles för mycket alkohol...
tur att mina chefer är ett sånt bra föredömme för oss anställda!
trevligt att hänga med folket från "lillasyster"

i går flyttade familjen åter hem i från!
målaren är hemma hos oss denna v och måla vardagsrum och toan!
bara 6 v för sent...men det är ju hantverkare vi snackar om!
ska smyga upp i morn och dokumentera framstegen!

hoppas som fan att det blir bra nu!

i morgon ska Vännen åka till Gällivare och köra halkbanan...(håller tummarna)
nästa v är det dags för uppkörningen!
han är ju så duktig!


by the way är jag sjuk nu igen...
kännde ju att det var på G redan i lördagsmorse men efter flera timmar ute i naturen så är det som skrivet i sten att jag ska bli sjuk!
snorar och nyser.

jag har tänkt på Tina mycket i går och idag!
hoppas hon har det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande att få se hur allt vart nu när det är nästan färdigt!