torsdag 10 april 2008

jag har det!!!

nu vet jag hur man avnjuter en god och LÅÅÅNG frulle!
MOA feel free att använda detta i ditt skolarbete;)
hemligheten med att äta en stooor och lååång frulle är:
*Vakna
*stig upp
*kuta en vända som om du har eld i baken (eller bara försovit dig till nått asviktigt!)
*spring in och på börja fram tagningen av frullen
*sitt en stund och känn lukten av allt det goda...(börjar du bli sugen?)
*gå och lägg en fet kabel
*hugg in och ät!!!
så! det var det!
jag känner mig som en ny människa!


måste bara reflektera över det LoK skrev för nån dag sen på sin blog!
att saker inte blir roligare fast man skjuter upp dem...
hon har rätt!
så är det!
inte ens att skjuta upp nått kul blir roligare om man väntar.
igår var jag sugen på choklad men ides inte gå och köpa nån och så när jag varit här på jobbet en stund tänkte jag men NU kan jag ju äta choklad...
klämde i mig tre små kakor (marabo mjölkchoklad) och ajaja vad jag fick omnt i magen och det känns inte ett dugg kul!


snörar gör det oxå!:(

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad du tjatar om snön, nu minsann fick du solsken! ;-) Tack för det inlägget. Jag tror absolut på att det fungerar så. det sista med kabeln var kanske inget jag kan använda i mina rapporter. ;-) Eller så får jag skriva med lite finare ord, ett annat vokabulär. :-P