torsdag 24 april 2008

vad jag har blivit dålig!

jag har blogskolkat en v till...
jag skäms nästan!

v som gått har jag slitit röven av mig..har varit på "datakurs" (pappas ordval för det lät lite coolare) och lärt mig vårat nya datasysten och det var såjävla svårt...
men peppar peppar... jag har gjort en bokning av en grupp och checkat in två tanter.
haha inte illa va?

på lördag blir det P-fest! ska bli kul hoppas jag..vi sak i väg å grilla sen tillbaka och hänga på hotellet sen blir det nog en lite runda på krogen!
LoK är så förbaskat cool...hon ska till hotellets stora lillasyster och rocka huset på ördagkväll men jag hoppas hon kommer ner och hänger med mig sen!

kat har fått jobbet hon så gärna ville ha och bara så ni vet är jag rasande stolt!
hon kan allt om hon bara vill!!
älskar dig liten!

solen skiner och idag har jag stått i solen och gjort rent hottuben...dirty work men det gick för sig för det var så härligt att stå i solen!

lagade asgod soppa på jobbet...kokos/ingerfära/annanas/kyckling/curry... riktigt het med matyougurt och pannkaker till efterrätt! jumjum!
mycket nöjd med mig själv!

och för att svar på en komentar från Moa i mitt förra innlägg...
det var som inte meningen att hyvla mina fingrar men så här i efterhand verkar det ju lite fånigt att göra det TVÅ gånger...:) hehe... sån är jag!

nu ska jag mysa med familjen!
jag vill röka!

Inga kommentarer: