söndag 6 april 2008

utgång och undergång!

oj jag är inte för gammal!
jag och vännen beslöt oss för att ta en sväng på krogen i går. sagt och gjort.
lite god mat och x-antan enheter Mintu Black och cider och öl...hehehe
det blev en bra kväll och vi kom hem tidigt (redan vid 12 snåret) och somnade snart där efter. sov länge och vaknade lagom sent och har sen dess ätit pizza och sovit på soffan!
men nu knackar vardagen oförsiktigt på dörren och jag önskar att den här dagen aldrig ska ta slut!

ja det var väl det!

LoK hoppas du mår bra och att du inte blitt för sjuk!
Kat önskar att du mår bra! jag saknar dig som tusan din toka
Pappa jag längtar efter dig!

2 kommentarer:

Peter sa...

Så poetiskt; "nu knackar vardagen oförsiktigt på dörren".

Mår man inte dåligt ibland uppskattar man inte de goda tiderna!

mye sa...

haha jag vet visst är jag poetisk!