tisdag 1 april 2008

jobbet!

sitter på Jobbet och funderar på vad jag ska göra...är aldeles ensam... tror det kommer bli ett sånt djupt konstigt inlägg

LoK...det TÖAR!!!!

eller så blir det bara trams som vanligt!
vet att min pappa har hittat hit äntligen!
HEJ PAPPA!
JAG ÄLSKAR DIG!

är lite orolig för mötet i morgon. jag vill inte behöva flytta!
kan det ha något med den läskiga sprickan som går igenonm alla tre rummen mot yttreväggen att göra?

Målar gubben verkade då inte så orolig när han kollade på den med det är klart... kanske han från Ncc tyckte annorlunda.
fast det kanske bara är vi som ha den sprickan....

hmm..
jag ska ju få guld väggar!

LoK har dragit ett Aprilskämt på sin blog...så försöker hon lura MIG!!!
om det var så att hon brutit armen skulle hon inte sagt det när jag snackade med henne?!
och varför sa hon att hon kommer i morn och ska träffa "STRIPSPOJKEN"???
svara på den du LoK!
du är ingen bra lurare!


nu är det bara 3 timmar kvar tills jag slutar!
hoppla hoppla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAhahahaha. Du måste ta bort det här inlägget för nu avslöjade du allt för mycket information om vad jag ska göra. Hahaha klart det var ett aprilskämt jag fattade att ingen skulle gå på det. fattar du att jag inte ens kan ljuga via en dator?!

mye sa...

höhö!
du är inte så bra på et där du inte!