fredag 11 april 2008

Ännu en tidig morgon!

vi har "filmisar på hotellet!
ojoj jag är leds!
de ska ju jämt ha frukost mitt i natten så kommer de inte ens!
i morse skulle de har frulle halv 7 (ord tid är 8!!!) och tror ni de kom?
jo visst kom de men de kom NU!!!(kl är halv 8!!!)

grr.. jag hade ju kunnat sova en hel timme till.
hade vällan tänkt att hitt på nått skoj i kväll... leka med Miss J ocj Lok tex!
jag kommer ju somna!

hoppas fan att de inte ska ha frukost alls i morgon!
de äter ju ändå bara ägg och macka utan smör och med massor av skinka!

förlåt att jag är så bitter!
jag ska skärpa mig jag lovar!
bara en till dålig grej...
det snöar igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt tjejen. Ikväll har vi grym filmkväll och du slipper tänka på nördfilmisarna. Längta till det istället för att vara arg :P

mye sa...

jag ska göra vingar!
hahahaha...för en månad sen var det bara inredning och nu är det bara vingar!

Anonym sa...

UPPDATERA!

Anonym sa...

Lillhjärtat, man blir ju less, så är det bara. men man måste få ut sina aggresioner, hellre det än att du hugger ner filmisarna nästa frukost. ;-)