torsdag 4 september 2008

det goda i livet!

efter en turbulent v på familje nivå har allt lagt sig...
jag och G ska för första gången på...3 år??? vara iferd en hel helg!
barnaen ska vara med svärfar och svärmor och jag och G åker till större stad.
där väntar hotell vistelse god mat och kanske lite shoping? förhoppningsvis oxå lååånga samtal om abolut inget och allt som är viktigt!

i samma veva blir jag erbjuden en billig resa i vår till London fram och tillbaka av ett företag vi jobbar emot på Hotellet.
det är inte jag sen att nappa på! nu gäller bara att få kat att vakna (komma hem från grekland och se att jag vill våldgästa henne!)
kanske vi åker hela familjen men G lät inte överdrivet positiv...
jaja det löser sig nog!


skator är söööta!

1 kommentar:

Kat sa...

ahhhh!! Va roligt! jag kom precis hem idag, vi fa ta snacka lite nan dag frammat tycker jag! Behover verkligen borja om bloggen igen men har aldrig tid :s Hoppas ni fa en underbar helg! <3