onsdag 10 september 2008

ny big bang?


jaså?

det är dags nu?

om man ska tro dommedags profeterna så är i dag dagen D.

närmare bestämt om 29 minuter.


man har byggt en tunnel på 27 km och i den ska man förhoppningsvis kunna åter skapa Big Bang i mini format.

syftet ska vara att ta reda på vad som hände för XXXXXXXXXXXantal år sen.

och även vad all "svart materia" i rymden är för något!


så är det nu så att Bruce Willies sitter hemma i köket med Sylvester Stalone och planerar vad de ska göra OM det bildas ett svart hål som sväljer sig själv!



men hur nördigt det än låter tiycker jag att det är coolt!

tänk er 1miljard km i timmen kommer plotonerna svizha fram och tillbaka i tunneln!


jag har blitt en NÖRD!










2 kommentarer:

Ida sa...

hej!! Big bang hit och dit det ar det enda dom babblar om hara, anyway sag dina bilder lite langtar man ju hem :)
jag ska uppdatera har bara inte haft tid har jobbat. imorrn ska jag till ikea och kopa knackebrod NICE langtar! Hoppas du har det bra vannen ska skriva sa fort jag far tid puss o kram!

lotta sa...

Haha det värsta av allt var att jag missade hela uppståndelsen med bigbangen, så jag hade varit lyckligt ovetandes om det hade smällt :P