tisdag 23 september 2008

tok snott från LoK!

låt mobila avslöja dig!
Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje

fråga1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Hur gör vi med krubb idag?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag skulle bara säga att vi fått en motorvärmarstolpe!!!

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
hej på dig bruden:-D

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
fr o m 2008-09-01 har jag ny adress

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
två äldre gentlemän sitter på en parkbänk och filosoferar.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Då passerar jag ludvika på min dalaturne, bjuder på kanon fint väder.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jag tänker på dig hela tiden!

8. Vad vill du höra mest av allt?
ja langtar effter dig lila toka!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
hej mye jag tänker på dig ibland och hoppas du har det bra!

10. Din romantiska replik?
vi äter glass

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
tjenare polarn!



oj då!
hehehe

Inga kommentarer: