måndag 8 september 2008

romantantisk helg!

oj vad skönt!

nu är vi hemma igen och om typ en timme får jag krama lilla Ni (stora NO träffade jag redan i går kväll och jag sak säga er att det var skönt att se henne och få krama henne!!!)

den här helgen har varit smått fantastisk..vi har gjort det som var planerat ÄTA gott dricka gott och bara njuta av varandra. vi är båda ganska ovana men nästa gång blir det nog mer drag! det här var ju vad vi behövde...

hotellet var si så där...man blir ju lite skadad när man jobbar själv!
men ett stort + i kanten ska de ha får sina snooze in sundays då de hade frukost mellan 8 och 13. och utcheck senast 18.... fina grejer det vill jag lova!


jag är nöjd och lycklig!

1 kommentar:

lotta sa...

Vad härligt att ni fick en helg för bara varandra! Jag blir glad när du är nöjd och lycklig :)