måndag 1 september 2008

Grattis en dag i efterskott!

I går var det dagen då en väldig speciell vän fyller år!

KAT!!!

minns hennes 18 dag som om den var i går. vi fixade henne minns hon lånade ett linne av mig med den engelska flaggan på och ett nät linne att ha över...en svart kjol och ett pa svarta stövlar hade hon oxå.
hon var snyggast i stan!
jag minns hennes 20 års dag...(om jag inte missminner mig) då vi var på ett skummpary och jag skar sönder min fötter i yran och vi fick åka till akuten och åter vände ner på McDonald's i förda bara badkläder och en varsin biege landstingsstrumpa. haha...
det var tider det!

jag längtar så mycket efter dig kat att mitt hjärta värker...det är som att vara utan sin skugga att inte ha dig i närheten!

hoppas du hade en fin födelsedag!

1 kommentar:

Kat sa...

ahhhh!! vilka tider gud va du minns hahaha dom tider vi hade fy fasen va roligt inte sa kul med varsin strumpa att ha pa sig medans man forsoker skutta fram till stan haha.
Vi ar fan tokiga!!
Jag saknar dig sa <3
min alskade van