lördag 2 februari 2008

gårdagen...

Trots all var dagen på jobbet rätt kul faktiskt! Jag var i städet med en urtrevlig tjej och tiden bara flög iväg...DET HÄR hade jag kunna göra på heltid...Dess värre kan man inte bara försörja sig på städet... Är ju bara 4 timmar varje dag!
Hoppas Intersport hör av sig snart... Det värsta var väl att den trevliga tjejen på hotellet har oxå sökt den tjänsten...Hon är ju säker bättre för Intersport än jag. (hon tränar faktisk)

På kvällen var vi ut och käkade med svärmor...Dålig mat men kvällen blev bättre och bättre. Efter några stänkare gick vi hem till en bekanting och var sociala... En grymt trevlig kväll som dessvärre inte slutade förän efter tre! (för en ovan själ är det som att hoppa bungyjump och skicka textmedelande från en känd mobil samtidigt!)
Feströkte som en borstbindare och mår så dåligt idag..till och med BHn luktar rök!
BLÄ! Men ja känner inget sug idag alls..(än så länge peppar peppar!

Mina ungar är fantastiska...Ni vaknade vid 7 men No så åt henne på skarpen att vara tyst och efter 20 inuter var det tyst där inne...Jag vaknade av att någon killade mig på ryggen...Det vara en nyvaken No som låg i min säng. Vi klev upp och KOLLA kl var 10:45.

Verkar som om Ni har fått sina koppor...Hittade en blåsa på henne och två okännda prickar...Ingen feber!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tihi jag feströkte också igår. Men vi säger inget till någon :P