söndag 3 februari 2008

vilken helg!


den här helgen har varit minst sagt spännande!

Var och jobbade på en Privatfest i går...ojojoj...vad mycket saker man såg och fick veta!
Synd att jag är för feg för att våga vara en "Gossip girl"
Vilka intriger! hahaha..kan knappt vänta på att få sitta och fika men polerserna och skvallra om dessa människor!

Träffade A-H, hon berättade att de ringt från en viss butik och frågat om mina referenser... bra tecken!
Kanske man slipper undan hotellet då!

Träffade för övrigt kvinnan som jag inte gillar på samma fest!

Hugaligen!
I går när vi satt i soffan och läste jag och No satt vännen vid datorn och höll på...då knakade det till i hela huset och sen skakade allt till.
I morse när jag vaknade visade det sig att det varit ett ras ( eller som LK säger:en "Seismisk händelse" jävla banditer!)
En man död! Fan vad jag lider med hans familj och alla arbetarna där ner!
Inte lätt när storhanden styr!
Snart krävs det en ny strejk!
Jag stöder er fullt ut!
Älskade Kat ringde idag! hon lät glad och nöjd!
hoppas hon hittar en fin lägenhet!
vill så gärna få ett "riktigt" jobb så jag kan åka till henne snart!
Hade ju varit grymt kul!
älskar dig Kat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah sjukt kul med skvaller! Vill höra allt! Hoppas att det fixar sig med jobbet så du slipper hotellet. Känns lite halvtrist om du skulle bli fast där. Men jag håller tummarna för dig! Du hade varit som ishockey handen i handsken där! Hehe.

mye sa...

du ska få höra allt!

mye sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.