lördag 9 februari 2008

men vad i....


så var det äntligen igång!

Älskade melodifestival!

Men vad är nu detta Christer Jävla Sjögren till final?

Ska vi ta med oss honom ut i europa?

Jag mår illa längst in i kroppen och det sprider sig ut till den yttersta hudcellen!

Tur att lilla Amy räddade upp det något! (hon kan ju trots allt sjunga, och jämnför man det med hemska face84 (ryser igen) så är amy ett förstahandsval.)

Och hit skicar de E-type &pudlarna...och parkinsomtanten...vad är detta..hade Luuk inte sakgt något om hennes sjuka hade inte kreti och pleti röstat på henne!

fy hundan säger jag!


Men Björn Gustavsson...Vilken pärla! haha..jag verkligen njöt!

Christian var som vanligt stålande och inledningen när Arja kidnappade honom och det visade sig att Lasse Berghagen var en riktig MR Evil... hahahaha! klockrent!


Jobbet suger hästballe så det talar vi inte ens om!

Ska jobba idag men imorn är jag ledig då ska jag fan ta mig i kragen och ringa butiken!

Inga kommentarer: