tisdag 19 februari 2008

Kat jag saknar dig!


I dag är det en sån dag...
Jag saknar min Kat så det värker i mig!
Våra flummig diskutioner och vår många timmars meningslösa fikande!
Varför måste hon var så långt jävla bort.

Man kanske skulle ta och bli uppfinnare och uppfinna den berömda Beampistolen.
Det kan väl inte vara så jävla svårt...
Ska bara ge mig ut på soptippen och letareda på ett par präktiga råttor att öva på först!
Eller en "stargate"?
Ja kag vet...jag kollar för mycket på tv och jag är för lat!
haha
Ja vad fan gör man?

Jag har hittat en ny favorit pungt i mitt favorit radioprogram....

APROPÅ.

Jag vill att den som läser det här skriver något som den blir att tänka på när denne läser mitt junk här!

Hade varit kul om det funkade men jag har inga förhoppningar...(IOR!)

3 kommentarer:

Kat sa...

hahaha!! aj det slog mig som en stor kastrul kommer flyggandet mot bakhuvet.

Mmmm jag e sa sa klantig att glomma mitt losenord men nu attans blir d forandring :)

Ett blogg var det ocksa

saknar dig som fan med din tokfan!

Anonym sa...

Oj oj, du låter bitter, ungefär som Tony Richardsson. Stackars människa bara snöstorm och skrot. :-D Be din kära väninna ta sitt pick och pack och flytta opp till dig så kan ni lida pin tillsammans. :-P

mye sa...

moa..ingen dum ide!haha men bättre hade det varit om vi båda kunde bo på honolulu!