lördag 16 februari 2008

storm...


Nu får det väl vara nog!
Nu har det fan varit storm i flera dagar..är så leds...
Idag var min plan att ta med barnen ut och roa oss...
Skulle kanske tvinga med LoK och åka lite kälke..men icke!!
har som ingen lust alls.
I kväll vill jag gå på bio..det är ju ändå filmfestival...
Jag vill se Mårgan Pålsson...eller vad han nu heter (reportern ur SVTs program "hipp hipp")
Jag gillar verkligen hipp hipp gänget och tycker det är väl lika bra att passa på att se film när det äntligen visas film här i kiruna som man vill se!
LoK ville se "This is England" fast jag redan sett den skulle jag inte ha något emot att se den igen!
Så jävla bra var den ju! (se tidigare inlägg för recention)
Tänk att något man tvingades till på högstadiet (recensera film och böcker) kan vara så roligt när man får välja själv vad man ska skriva om och man får tycka hur man vill utan att nån talar och att man har stavat "SCHIT" fel!

Inga kommentarer: