måndag 4 februari 2008

äventyr


Vaknade vid 5 tiden i morse..
En ledsen och mycket prickig liten Donna satt i sin säng och grät!
Tycker så jäkla synd om henne!
Vid 8-tiden åkte jag och No till Gällivare för att gå till ögonläkaren...sagt och gjort.
Hon ska få brillor!
hon blev så glad och stolt.
Ringde till vännen och fick veta att Ni inte lät honom ens släppa ner henne ur famnen innan hon började gnälla och gråta igen, så vi bestämde oss för att åka hem tidigare:(
Inga vingar till mig idag heller!
När jag satte mig på bussen i morse ringde en av tjejerna på Hotellet och frågade när jag skulle komma...att hon väntat på mig!?!
Jag har ju sagt åt både I och tjurtanten att jag INTE kunde jobba idag!
Vill verkligen absolut inte gå ner dit igen!
Får ont i magen bara av att tänka på att gå ner dit!
Jag Måste få ett annat jobb!
Typ den här veckan!
Hur ska jag göra? Jag vill inte bita ihop!
Tror inte jag pallar!
får väl ringa en viss butik i morgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla prickiga sötnos, hoppas Nik blir frisk snart. Ge henne en puss från mig. Tihi vad jag skrattade åt att den andra lintotten ska få glasögon, "hon blev så glad och stolt". Så sjukt gulligt! Attans att det inte blev vingar heller! Vet du vad Tina sa, dom har TVÅ olearys i Sundsvall och en i Timrå. Fusk.

mye sa...

det måste vara ljug! så kan det inte få vara!

Anonym sa...

Lillskruttan!