tisdag 19 februari 2008

jag överlevde

Så var kvällen över och jag har överlevt!
Massor med folk som varit och käkat på jobbet så idag flöt det på!
Skönt att få visa I att jag kan!
Att jag inte behöver en barnvakt och att när det är mycket folk det är då jag skiner upp och kan vara mig själv...
Att springa och vakta på ett bor med tre gör mig nervös och lite slarvig!

Hände något roligt!
Vi väntade på en bokning av en Anders...
Kl blev 22 och han hade inte kommit så jag ringde tillhonom och han svarade jag förklarade vem jag var och fågade om det var Anders jag talade med.
Vilket det ju var...
Jag förklarade att jag ringde för att jag ville veta om han hade för avsikt att komma alls...
Då lät han förvånad och förklarade att han minnsan boodde i Luleå och skulle jobba natt på SSAB!
Det var ju inte DEN anders...Insåg jag när jag bad om hans efternamn!!!

Jag hade bytt plats på det två sista siffrorna i nummret!

Coolt att det var en anders där med!

Man lär sig något nytt varje dag!

2 kommentarer:

Kat sa...

namen shit!! att dom inte ha lart sig fran den forre.

Och fan det ar sa jakla typisk dig jag blir inte forvanad hahhaha

Anonym sa...

Oj vad irri! :-/ Jag tror att Anders är ett vanligt namn i Sverige. Han måste ha fått en liten chock när du ringde. :-D