torsdag 21 februari 2008

tröttheten tar över...




ikk..låter som en skräckfilm från 60-talet!
"tröttheten kommer" "trötthetern tar över" och "tröttheten återkommer"
en triologi av mig för er!
i rollerna:


Jag Mye
tröttheten John Blund
regi John Blund
Manus John Blund
Musik Mye

"ont det gör ont"
text. Orup
musik. Orup
framförd av.
Mye
"Ekkorren satt i granen"
text. Okänd
Musik. Okänd
Framförd av.
Mye




Till helgen kommer jag jobba dubbelpass lördag söndag...
Kan inte fatta hur det ska gå till...
Är ju helt knäckt efter ETT pass...
Idag har vi hämtat noras brillor...
Hon passar faktiskt i dem!


Kul att Kat har börjat blogga så man har lite koll på henne;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ouch. Tufft att jobba dubbelpass :P Men jag hade ärligt talat lätt kunnat göra det. Saknar det härliga-men-å-så-sjuka-jobb-livet med Olearys. Kanske tillochmed Posten om jag känner efter riktigt hårt och mycket. I need cash.

Anonym sa...

Ja, du låter sannerligen inte riktigt hundra i huvudet. Haha, tröttheten tar över, definitivt.