lördag 23 februari 2008

på hemmaplan....

Nu har jag kommit hem för en kort vila.
Har umgåts med barnen en timme och nu har familjen gått till svärfar...
Håller på att koka nudlar som jag ska äta innan jag hoppar i duchen och sen kasstar mig i säng för en timmes vila innan jag kör igång igen!

Kommer missa melodifestivalen i kväll...känns inte alls bra!

Känner att jag börjar hitta tillbaka till mig själv.
Jag väntade in två gäster i går natt och när de kom fixade jag lite mackor och te åt dem och visade dem till deras Lavvo (en varmbonad kota...så jäkla mysig) sen var jag och skottade fram dem i morse när jag kom till jobbet...de var så tacksamma gäster...allt man gjorde gladde dem!
Känndes jättebra!
Äntligen!

Kanske kan det bli bättre...
Ska ta upp det här med planerad övertid med I och schematan som är tokiga...

oj min nudlar kokar!
ha en bra dag i alla!

Inga kommentarer: