tisdag 18 mars 2008

10 kg lättare!

Så där...
Då hade man klarat av den intensiva obehagliga bantningskuren som man i folkmun kallar magsjuka!
Haha jag min patetiska lilla varelse trode jag kunde sova bort den.
"Om jag går och lägger mig nu och tvingar mig själv att sova kommer det nog gå över av sig själv"
Dummare kan man ju knappast bli...Om man inte letar efter bubblor i ett tomt bubbelbadkar bara för att motor brummar förstårs.'
Oj vilket konstigt ord...
Förstårs stavas det så?
Det borde det ju göra med tanke på att det nog kommer från förstår!?!

Jag har nu blivit vald till fackligt ombud för hotellet och lillasyster!
Coolt...Dock kanske inte så smart med tanke på att jag inte ens avslutat min provanställning!
Får väl bita ihop och se söt ut två v till...men sen!
Akta dig chefen!

(Dags för lite iredningsbloggande:
Målargubbens kompanjon är här och spacklar...de börjar få brådis nu om de ska hinna klart tills på tordag som de lovat...Hantverkare!
Mitt sug på att utbilda mig innom området växer för varje dag! tänk att får se ett rum växa fram under sina händer...Coolt!
Ok jag ska hålla käft!
Förlåt!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur länge tänker du använda bubblorna till din fördel egentligen? Börjar överväga hämd..