lördag 1 mars 2008

en dag av bloggande

som ni ser har det varit en dag av bloggande och film tittande!

Det är en del saker som växt i mig under dagen...
hur gör man om någon hamnat utanför och inte kan komma tillbaka in...?
hur gör man för att skyf´dda någon man inte längre har grepp om?
hur kan man hjälpa någon som inte ens vet att den behöver min hjälp och vad kan man göra för att bli en bättre människa?
det var inga små frågor va?
så är det när man är ensam för länge;)

hoppas ni får sova gott för det hoppas jag att jag får...trots host och snuva!

kat....jag älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan bli väldigt djup och börja filosofera väldigt mycket om man är ensam en hel dag. För att bli en bättre människa skulle jag rekommendera dessa grejer - var trevlig mot alla (även dom som inte förtjäna det), ta livet med en klackspark och det sista viktigaste: SOPSORTERA. Så.

mye sa...

sopsortera?
hmm..jag tänker varje dag att jag ska göra det...och det är tanken som räkas har jag hört!

tänk om det kunder vara lätttillgängligt i vår lilla kommun som tänker så mycket på sin framtid...men icke...han måste "kubba" runt halva stan för att lämna in en burk med gamla annanasbitar i!
urk!

(haha jag vet att man kan sköja ur dem mén det lät värre så här!=