söndag 2 mars 2008

varför jag tycker om dig!


jag gilla dig min vän för sättet du andas på när du sover.

jag gillar dig för att du äter kertchup och dressing på typ allt...även om jag rynkar på näsan

jag gillar hur du gnuggar dinna fingrar...även om det kan reta mig så fruktansvärt

jag gillar hur du ler... ibland när du inte knappt vet om att du ler ser jag på dig och drunknar.

jag gillar hur du skrattar med barnen och ni fånar er

jag gillar dig när du är trött och handen hamnar på sin plats under hakan.

jag gillar att minnas hur du höll mig under våra första veckor tillsammans... (jag saknar det)

jag gillar att höra dig sitta och knappra på datorn när jag ska sova. (hoppas du gör det idag)

jag gillar att slåss med dig även om jag alltid vinner. (eller)

jag gillar att du är min och att du finns här när jag kommer hem och jag hoppas att den dagen jag dör sitter du vid min sida och påminner mig om allt det braiga vi haft!

du är en del av mitt liv jag inte vill vara utan och jag önskar att alla finner samma ro och trygghet!

även om himlen falller ner och helvetet bryter lös har du stannat.

JAG ÄLSKAR DIG G!

2 kommentarer:

Kat sa...

oh va fint!!!

Anonym sa...

Nå, jag får en tår i ögonvrån. So sweet.