lördag 1 mars 2008

jag har hitta den!

Texten från låten som Björn gustavsson framförde förra lördagen till carina berg (Kristian Luuks flickvän)

"Du är en blick och den är mörk och den är varm
Å jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol
du är restskatten från fjol
du är en heltfantastisk tjej
Du är Beatles å Lejla K
Du är glad och elegant
Du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass
Du är det roliga i hasch
Jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen
Å jag tycker det är jättekul att lyssna problem

ref:
Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
Denna sången är till dig Carina Berg
Carina vi två skulle passa bra ihop
Häng me mig hem till Götet å gör slut me
Kristian Luuk

Carina du är änden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i
Du är hej och skepp å hoj
Du är sodastreamad oboy
Du är allt en man kan få
Du är bättre än Die Hard 2
Du e Jane å jag e Tarzan
Gör slut med han från Hassan
Du är vacker och unik
Min pappa är rik
Jah har tre meter till tak och lakan av sammet
Ta mitt nummer av Kristian efter programmet

ref:
Carina Berg mitt hjärta slår för dig
Så gör slut med kristian Luuk, bli ihop med mig
Carina låt oss vandra natten vidare
Dansa nakna i en vattenspridare
Carina jag strår chanslös jag är evigt din
Jag vannöver Kristian ganska lätt i plockepinn
Du kan maila mig å tacka eller om du tänker om
27cm@hotmail.com
Jag vet vi skulle passa bra ihop
kom igen Carina gör slut med Kristian Luuk!"

kolla bara in...han är ju sååå grym!
http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är så söt! :-) var tvungen att länka till honom jag med. :-) Han hade jag kunnat gifta mig med. :-P