lördag 1 mars 2008

Things we lost in the fire

oj vilken film!
wawh!
Drama stog det i katgorin....och ojoj!
Detta är en av de bästa filmer jag sett på länge!
Den får mig att tänka tankar jag inte velat tänka...
(Tänk om mina barn börjar knarka.
Tänk om min Vän dör ifrån mig.
Tänk om man förlorar nån man håller kär och inser att man inte har nån annan!)

Första delen av filmen är väldigt hattig men inte på ett dåligt vis som får en att känna sig vilsen i historien, nä allt är klart som vatten.
Andra halvan av filmen hatar jag Halle (frun)
Hur kan man ta in någon i sitt liv bara så där?
Nån man inte gillar?
Eller rent av avskyr?
Bara för sitt själviska intresse och egen vinnings skull?

Mot slutet klarnar allt och jag inser att jag grinat i 1,5 timmar oavbrutet...
Känner mig rätt slut och tagen!

Den här filmen får på hederligt Lok manér 5/5 möjliga...
Se filmen för tusan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, jag vill se den filmen! Vill du se filmen med mig igen? Kanske i veckan??

mye sa...

Lätt! det gör jag jätte gärna! om du inte misstycker när jag sitter och snorar!:)