måndag 3 mars 2008

Turister!!!

HAHA...
Vi har 5 tanter från italien /grekland som bor hos oss på hotellet...
på väg hem mötte jag två av dem i parken..
på knaggli svenska (all eloge till tanten)
-" uurrrrsäktaaa... kan ja frooga? den här ömh...tttthh ööhhh.. Norrsken...var kan ja hiiitta dein?"

hahah tog mig 5 minuter att förklar vad norrsken är (kan tänkas vara) och att det inte bara är något man letar reda på och ser!

medans jag stog där och förklarade han J ifatt mig och när han fick veta vad de sagt berättade han nått ännu roligare...
för ett på v sen var det in britt som sa:
-"i'll like to resevete a northenlight, pleace"

moahahahaha!!!

4 kommentarer:

Kat sa...

jag fatta inte... vad ar resevete?

mye sa...

suck....haha..TURISTER!
han vill boka (reservera) ett norrsken!!!!!!

Kat sa...

jaha okie hahahaha

Anonym sa...

Hoho! :-D