söndag 9 mars 2008

hummfff!



Kat är olycklig.
Jag är olycklig när hon är olycklig!
Det är ju fan att man inte har fått sina pengar så man kan hjälpa henne hem!
Det känns så fel att bara sitta här flera hundra mil bort och inte kunna göra ett skit.




Gårdagen var helt ok på jobbfronten.
Jag och LoK rockade huset...
Haha det var tomt halv 7... alla var ju på arenan!
Så jag å flicksnärtan kollade melodifestivalen och hittade på bus!




Idag var LoK bakis (igen) hihihi...
Vi hade städpass tillsammans idag!
KlockRENT!
Vi var i den lilla sviten och städade..jag dammsög och LoK stod och skurade bubblebadkaret...
OJ...hon kom åt en knapp och karet började låta (ett svagt mullrande ljud)
-"OJ vad gjorde jag nu?" frågade hon
-"Du satte på bubbelmaskinen" svarade jag
LoK såg förvånad ut och såg sig omkring böjde sig fram och kikade ner i karet...
-"Men..."sa hon "var är bubblorna då?"
MOAHAHAHA!!!!
Snacka om trött!
Du är sååå söt LoK!




1 kommentar:

Anonym sa...

Var också jag tvungen att lägga ut händelsen på bloggen idag. folk måste få veta den bistra sanningen. Hah.