lördag 1 mars 2008

Sweeny Todd.


Den här filmen är ju så mycket mer än en film...

vi börjar med introt som var så långt att jag höll på att somna...

sångerna var för många och för långa men när jag sett halva filmen och börjat vänja mig vid avsaknaden av dialoger och han äntigen började ha ihjäl lite folk...då blidde det andra bullar (jag vet jag är smått störd)


vid närmare efter tanke vill jag se musikalen som den ska vara...på en unken teater någonstans i london!


sugen blir man...


filmen är lite väl grå och mörk men det kan ju ha något med mitt snorfyllda huvud att göra...


äch...jag får la lov att göra en LoK till...

3,5/5 så blir det!

så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har länge velat se Sweeny Todd bara för att det är tim burton som regisserat filmen. Men musikaler är inte min starka sida.. Lägger det bakom örat iallfall :P