söndag 16 mars 2008

förlåt!

Till "alla" mina läsare!
Förlåt!
Jag har den senaste v trillat in i ett visst blogg-fack!
Jag förstog det inte själv...
Jag hoppas jag kan bättra mig men jag inser sakta att nästa hela mitt liv kretsar kring detta just nu!
Tänk att jag ska få ett fungerande hem igen!
Kanske man kan bjuda hem folk utan att känna att det blir krongligt och obekvämt?
Kanske vi får gladre barn?
Jag vet ju oxå att jag inte ska lägga för mycket förhoppningar vid detta men jag har längtat i ett helt år!
FÖRLÅT!

Hoppas ni kan ha lite överseende med mitt tjat!



Helgen har varit mysig men tom!
jag har saknat Vännen och No!
No kom just hem...hon har haft det bra det gör mig glad!
Hoppas att LoK kom hem ordentligt idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah asgarv!!! LOL och ROFL och alla andra förkortningar som står för något roligt!

Kat sa...

awww det gor inget vi alskar dig anda tokfan! Krya pa dig!!